INFORMACJE O DOSTAWIE


Czas dostawy dla usług kurierskich:

90% zamówień złożonych przed godziną 15:00 (UTC+1) jest dostarczanych w ciągu 1 dnia roboczego.

KrajDostawa DPD D/R*Dostawa InPost D/R*
Czechy2 
Niemcy2 
Polska11
Słowacja2 


*D/R – Dni Robocze

Cena dostawy jest obliczana w kasie na stronie i zależy od podanego adresu.

Czas Dostawy na Terenie Kraju

Przesyłki krajowe są dostarczane w ciągu 1-5 dni.

Czas Dostawy Do Innych Krajów

Zamówienia wysyłane za granicę są dostarczane w ciągu 4-22 dni. W dużym stopniu zależy to od wybranego kuriera. Dokładną wycenę jesteśmy w stanie podać przy kasie, gdy wybierasz kuriera.

Wysyłka Towaru

Zamówienia złożone przed godziną 15:00 CET (UTC+1) zostaną wysłane tego samego dnia, a po tej godzinie w następnym dniu roboczym.

Nasz magazyn działa od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w których to magazyn będzie zamknięty. W takich przypadkach podejmujemy kroki w celu zminimalizowania opóźnień w dostawach.

Zmiana Adresu Dostawy

W przypadku prośby o zmianę adresu dostawy jesteśmy w stanie zmienić adres w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia.

Wysyłka do Skrytek Pocztowych

FUGA LT UAB wysyła na adresy skrytek pocztowych wyłącznie za pośrednictwem usług pocztowych. Nie jesteśmy w stanie zaoferować usług kurierskich do tych lokalizacji.

Niedostępne Produkty

Jeśli produkt jest niedostępny, anulujemy tę część zamówienia i zwrócimy pieniądze za niedostępne produkty, a resztę wyślemy.

Przekroczony Czas Dostawy

Jeśli czas dostawy został przekroczony, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić co się stało.

Śledzenie Przesyłki

Po wysyłce klienci otrzymają link do śledzenia, za pomocą którego będą mogli śledzić gdzie w danej chwili znajduje się ich przesyłka na podstawie najnowszych aktualizacji udostępnionych przez dostawcę przesyłki.

Paczki Uszkodzone w Transporcie

Jeśli okaże się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, nie przyjmuj paczki od kuriera i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli paczka została dostarczona bez Twojej obecności, skontaktuj się z naszą obsługą klienta w celu ustalenia kolejnych kroków.

Podatek Obrotowy

Podatek obrotowy został już doliczony do ceny towarów wyświetlanej na stronie internetowej.

Importowe Cła i Podatki

Importowe Cła i Podatki za przesyłki międzynarodowe mogą zostać uiszczone po przybyciu paczki do kraju docelowego. Różnią się one w zależności od kraju, dlatego zachęcamy do zapoznania się z tymi potencjalnymi kosztami przed złożeniem u nas zamówienia.

Jeśli odmówisz zapłacenia cła i podatków po przybyciu paczki do kraju docelowego, towary zostaną zwrócone na koszt klienta do firmy FUGA LT UAB, a klient otrzyma zwrot wartości opłaconego towaru, pomniejszony o koszt przesyłki zwrotnej. Koszt początkowej wysyłki nie podlega zwrotowi.

Anulowania

Jeśli zmienisz zdanie przed otrzymaniem zamówienia, możemy zaakceptować anulowanie w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów.

Ubezpieczenie

Przesyłki są ubezpieczone od utraty i uszkodzenia do wartości podanej przez kuriera.

Procedura Dotycząca Paczki Uszkodzonej w Transporcie

Dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymienimy produkt, gdy tylko kurier zakończy sprawdzanie reklamacji i uzna paczkę za uszkodzoną.

Procedura Dotycząca Paczki Zagubionej w Transporcie

Dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymienimy produkt, gdy tylko kurier zakończy sprawdzanie reklamacji i uzna paczkę za zaginioną.

Obsługa Klienta

Wszelkie pytania prosimy kierować do naszej obsługi klienta pisząc na adres e-mail: info@nopedals.eu.

Proces Zwrotu

Aby zwrócić produkt, wyślij wiadomość do naszego działu obsługi klienta na adres mailowy: info@nopedals.eu w celu uzyskania numeru upoważnienia do zwrotu produktu. Po otrzymaniu tego numeru umieść produkt lub produkty bezpiecznie w oryginalnym opakowaniu wraz z numerem zamówienia i wyślij swój zwrot na następujący adres:

COMPLETIO SP. Z O.O.
Fuga LT UAB ORDERS
Dział Zwrotów
ul. Jędrzejowska 47  
93-636, Łódź

Polska Pamiętaj, że będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z metody umożliwiającej śledzenie przesyłki zwrotnej.