INFORMACJE O DOSTAWIE
Czas dostawy dla usług kurierskich:
90% zamówień złożonych przed godziną 15:00 (UTC+1) jest dostarczanych w ciągu 1 dnia roboczego.
Kraj | Dostawa DPD D/R* | Dostawa InPost D/R* |
Czechy | 2 | |
Niemcy | 2 | |
Polska | 1 | 1 |
Słowacja | 2 |
*D/R – Dni Robocze
Cena dostawy jest obliczana w kasie na stronie i zależy od podanego adresu.
Czas Dostawy na Terenie Kraju
Przesyłki krajowe są dostarczane w ciągu 1-5 dni.
Czas Dostawy Do Innych Krajów
Zamówienia wysyłane za granicę są dostarczane w ciągu 4-22 dni. W dużym stopniu zależy to od wybranego kuriera. Dokładną wycenę jesteśmy w stanie podać przy kasie, gdy wybierasz kuriera.
Wysyłka Towaru
Zamówienia złożone przed godziną 15:00 CET (UTC+1) zostaną wysłane tego samego dnia, a po tej godzinie w następnym dniu roboczym.
Nasz magazyn działa od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w których to magazyn będzie zamknięty. W takich przypadkach podejmujemy kroki w celu zminimalizowania opóźnień w dostawach.
Zmiana Adresu Dostawy
W przypadku prośby o zmianę adresu dostawy jesteśmy w stanie zmienić adres w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia.
Wysyłka do Skrytek Pocztowych
FUGA LT UAB wysyła na adresy skrytek pocztowych wyłącznie za pośrednictwem usług pocztowych. Nie jesteśmy w stanie zaoferować usług kurierskich do tych lokalizacji.
Niedostępne Produkty
Jeśli produkt jest niedostępny, anulujemy tę część zamówienia i zwrócimy pieniądze za niedostępne produkty, a resztę wyślemy.
Przekroczony Czas Dostawy
Jeśli czas dostawy został przekroczony, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić co się stało.
Śledzenie Przesyłki
Po wysyłce klienci otrzymają link do śledzenia, za pomocą którego będą mogli śledzić gdzie w danej chwili znajduje się ich przesyłka na podstawie najnowszych aktualizacji udostępnionych przez dostawcę przesyłki.
Paczki Uszkodzone w Transporcie
Jeśli okaże się, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, nie przyjmuj paczki od kuriera i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli paczka została dostarczona bez Twojej obecności, skontaktuj się z naszą obsługą klienta w celu ustalenia kolejnych kroków.
Podatek Obrotowy
Podatek obrotowy został już doliczony do ceny towarów wyświetlanej na stronie internetowej.
Importowe Cła i Podatki
Importowe Cła i Podatki za przesyłki międzynarodowe mogą zostać uiszczone po przybyciu paczki do kraju docelowego. Różnią się one w zależności od kraju, dlatego zachęcamy do zapoznania się z tymi potencjalnymi kosztami przed złożeniem u nas zamówienia.
Jeśli odmówisz zapłacenia cła i podatków po przybyciu paczki do kraju docelowego, towary zostaną zwrócone na koszt klienta do firmy FUGA LT UAB, a klient otrzyma zwrot wartości opłaconego towaru, pomniejszony o koszt przesyłki zwrotnej. Koszt początkowej wysyłki nie podlega zwrotowi.
Anulowania
Jeśli zmienisz zdanie przed otrzymaniem zamówienia, możemy zaakceptować anulowanie w dowolnym momencie przed wysłaniem zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów.
Ubezpieczenie
Przesyłki są ubezpieczone od utraty i uszkodzenia do wartości podanej przez kuriera.
Procedura Dotycząca Paczki Uszkodzonej w Transporcie
Dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymienimy produkt, gdy tylko kurier zakończy sprawdzanie reklamacji i uzna paczkę za uszkodzoną.
Procedura Dotycząca Paczki Zagubionej w Transporcie
Dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymienimy produkt, gdy tylko kurier zakończy sprawdzanie reklamacji i uzna paczkę za zaginioną.
Obsługa Klienta
Wszelkie pytania prosimy kierować do naszej obsługi klienta pisząc na adres e-mail: [email protected].
Proces Zwrotu
Aby zwrócić produkt, wyślij wiadomość do naszego działu obsługi klienta na adres mailowy: [email protected] w celu uzyskania numeru upoważnienia do zwrotu produktu. Po otrzymaniu tego numeru umieść produkt lub produkty bezpiecznie w oryginalnym opakowaniu wraz z numerem zamówienia i wyślij swój zwrot na następujący adres:
COMPLETIO SP. Z O.O.
Fuga LT UAB ORDERS
Dział Zwrotów
ul. Jędrzejowska 47
93-636, Łódź
Polska Pamiętaj, że będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki zwrotnej. Zdecydowanie zalecamy skorzystanie z metody umożliwiającej śledzenie przesyłki zwrotnej.